Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Προσγείωση στην καθημερινότητα

Μετά από μία εβδομάδα απόδρασης από την τετριμμένη καθημερινότητά μου, ήρθε η στιγμή να με ξαναθυμηθεί και να μου υπενθυμίσει την ύπαρξη της για να με ξαναβάλει στο ρυθμό της σαν καλοκουρδισμένο ελβετικό ρολόι. Η εβδομάδα προσαρμογής (που λέγαν και στο στρατό) όμως θα είναι σαφώς υπαρκτή, γιατί ο εσωτερικός μου ρυθμός διαταράχθηκε για τα καλά.
Για 7 μέρες δεν άνοιξα ούτε ένα ΜΜΕ (σε οποιαδήποτε μορφή του) και χάρισα στον εαυτόν μου αυτήν την πολυτέλεια κάνοντάς τον άλλο άνθρωπο. Εξημερώνοντας τα πάθη και εκτιμώντας τις χαρές που προσφέρουν τόσα πολλά μικρά που κάνει κάποιος στην καθημερινότητα των διακοπών του. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας προσφέρω μια φωτογραφία από το την 7ήμερη φυγή μου. Είναι η μόνη επικαιρότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή υποκειμενικά.Η τέλεια παραλία ..... αμμουδιά λίγο χοντρή να μην κολλάει, φυσικό κρύο γλυκό νερό στα 20 μέτρα με τουλούμπα, δέντρα (ευκάλυπτοι και πεύκα) μέχρι την άκρη της θάλασσας που χαρίζουν την σκιά τους δίπλα στο κύμα όλη μέρα, απίστευτος σπάνιος ψαρότοπος τα βραχάκια στο βάθος, το κοντινότερο χωριό στα 5 χιλιόμετρα ..... το μόνο που λείπει από την φωτογραφία είναι η παρέα που κι αυτή ήταν καταπληκτική!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: